Sundaaaay!

Hellu!

Hade en skitkul kväll/natt igår! Jaa, somsagt så var det ju övernattning på gårn. 
Först åkte jag upp te Malin typ kl. 13.00 eller något sånt. Vi kollade på House, lana data och sov middag(hahahah!). Sen gick vi till hennes farmor och farfar och åt middag. Jag diggar dom! Riktigt roliga för sin ålder ;)
Sen vid 19.00 åkte vi till gårn och va där hela natten med Felicia, Robban, Robin, Joshua, Emilia, Antonia, Elin, Jennie och Alice och såklart mångaaaa fler! :D
Vi satt uppe till 06.15 sen gick jag hem och sov eftersom det var fullt överallt för att kunna ligga skönt (A)
Jag och Malin typ somnade en gång vid 00.00 och sov typ i 10 minuter sen vaknade vi igen >.< och kunde inte somna om.. Men det var riktigt kul, för det kom några snygga värmdöpolare och kollade läget ;) grawwwr!
 
Nu har älsklingen Emma Kainulainen kommit hem! Saknat henne otroligt mycket och nu är hon hemma! Kunde ha träffat henne idag men hon hittade inte busskortet :'( cepeh på henne! <3  

Jag är väldigt sur på mig själv! Jag trodde att övernattningen skulle vara en ***** fri natt men han va där och jaaaa jag fortsatte gilla honom -.-'.. Saaaaiiijk! 

Nu ska jag kolla på This is it :) kyss och smeek, gummi lek ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0