Saturday night!

Hejj allihopa!
Nu sitter jag hemma hos Emma och ska köra lite seriös bloggning här men jag vet inte alls om vad.. 
Ehm jaaa, hon och jag har väl suttit vid datan ett bra tag nu och drivit lite med alla möjliga.. Killen jag inte driver med driver väl antagligen men mig antar jag. Som jag alltid säger, jag vill inte gilla honom men jag gör det ändå.. Alla säger att jag borde hitta nån annan att gilla men som om jag kan ro för att jag gillar honom!? Neeeeej!
Än har jag inte videobloggat nåt men jag får väl se till att fixa de nån gång.. Har ingen lust att göra det eftersom alla typ gör det i sina bloggar och jag fattar inte varför? Problem med att skriva? Eller vill dom bara skämma ut sig själva genom att sitta och dra i sitt löshår hela tiden och ändra på rösten så det låter som dom har satt en kråka i halsen? -.^.. Inte bra tjejor!
Jag saknar min syssling! Jag har inte träffat henne på superduper länge! Haha men hon är väl för upptagen men sin kille och skolan nu så jag får väl vänta :D 

hahaha emma sitter och berättar massa raggningsrepliker för mig här och hahaha dom är bäst :D 
 
men nu ska jag också leta repliker här :D pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0