Saturdaaaay!

Tjoosan!
Idag hände det i alla fall lite saker :D myyyycke mer än alla andra dagar.. Idag skulle Elli sovit hos mig men så blev det inte, hon skulle bort tidigt imorn ellr nåt sånt.. Gick till gårn med sötnosen Elin Svanborg :) han och jag satte oss och gjorde rosor av papper med Daniel Hållams och Anna :P hahahaha för mig blev det ingen ros, eller jooo en papperskorg roooos :D det kanske var för att jag inte hade något tålamod och för att jag satt och väntade på att en person skulle komma, så jag koncentrerade mig på det iställe :D tillslut kom HAN och total dissade mig, som han hade lovat att inte göra! Inte ens en hej kram liksom.. Det va riktigt lååååågt! Efter ett tag ringde Antonia och jag gick å mötte henne..  Blev jagad av ett pervo ett tag så jag ringde henne och hoin fick panik :P jaja de va inte ens kul, vet inte varför jag skrev det xD .. Vid typ halv 10 kom killen som mordhotade mig för några år sen och letade efter mig så jag låste in mig på toan med Jennie älskling, och han frågade alla vart jag var och dom fattade ju inte att jag inte ville att dom skulle säga att jag var där, men det gjorde dom så han pch 10 pers till stod utanför dörren tills Anna plockade honom och sa att han va tvungen att gå härifrån, SKÖÖÖÖNT!

Jaaaa klockan är ju över 00.00 så glad alla <3 dag på er sööötnowsaaar (:

Ska bara köra en snabb liten hiss och diss lista :D

Dissar:

Fjortis ränder!!- Alla ni fjortisar, istället för att lägga allt på ett och samma ställe kan ni väl dra ut det för halsen!? Det är fan pinsamt att se er sådär..

Galna mordhotare- Ifall man har mordhotat nån, så kan man ju fan heller tro att den personen ska säga att allt är okej och att man är komipsar igen xD

Olycklig kärlek- Att vara kär är inte det lättaste, det har jag insett nu.. 

Hissar!:

Vitt- det ÄR snyggt med vitt i ögonvrån! Man formar ögonen mycke bättre med det okey? Det är inte för att se ut som en fjortis, utan för att man ramar in ögonen!

Sann vänskap- att veta att man alltid har nån/flera där som man alltid kan lita på och som man vet att den aldrig vänder ryggen mot en! En som man kan berätta allt för och vet att det inte sprids vidare <3

Robban och Felicia- som sagt gullligaste paret på djurö skolaaaaa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0