Kärleeeek!

Tjooosan bloggen! (:
Tråkig dag hemma.. Knarkar halstabletter och alvedon (: meeen det ger resultat! Har fått tillbaks rösten och ont i huvudet.. NEJNEJ! HAHA..

Jag hamnar i bråk även fast jag är hemma och är sjuuuuk! -.-'.. Vi ju bråket om en tjej på skolan.. Bara för att alla kallar henne padda verkar hon tro att det är jag som har fått alla att säga det även fast jag inte ens fattar vad det handlar om xD Hon skriver om en kille och en tjej på hennes blogg och säger att deras förhållande inte kommer hålla och att alla vet hur han är och lalala.. Man ba heey, låt dom va? Du har ingenting med deras förhållande att göra, för ingen utav dom gillar dig hunney ;)
Ojojoj jag fattar inte ens att jag har orken att skriva om henne.. jag har väl för tråååkigt antagligen :)
Hmm gå med i gruppen på fb om paddor ;) Robban är administratör i think :D
Hahahah hon kallar mig emo xD liksom inte ens i närheten och när jag frågar på vilket sätt jag är emo, svarar hon inte ens! Patetiskt! Då kan hon ju kolla på sig själv för typ 1år sen ;)

Ska vara med Slagathor på lördag, om jag är frisk :D har inte träffat henne på väldigt längeee =O saknar mitt hjärta ju ;)
Nu ska jag äta :D pussarrr <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fin Header ;) undra vem som gjort den :O <333

2010-02-12 @ 08:41:15
URL: http://emilianybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0