Holla! (:

Häjjsan bloggish!
Nu sitter jag och pluggar till spanska provet till på torsdag.. Hehe det går väll sådär eftersom jag kolla på House samtidigt(A). Jag verkar aldrig bli av med min hosta/ förkylning! Jag har haft den sen v.37 (!!) innan jag åkte till Rhodos liksom och det va i september.. 
Jaaa idag va det skola såklart, en helt vanlig dag.. Hände typ inget alls (: tihi en kul spanska lektion var det väl! Satt med Emma i cafét och gjorde nada... På svenskan läser jag Stolthet och fördom och jag fattar ingenting! Det är ett så gammalt språk så jag hänger inte med alls vad som händer! Jag skulle fan ha tagit den lättlästa boken!!

Usch,usch! Det är föör jävla kallt i mitt rum! Jag sitter med 2 duntäcken och 1 extra element men ändå fryser jag! Jag har precis druckit te oxå men det hjälpte tydligen inte.. 
Nu ska jag kolla på House igen (a) pussss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0